Ինչպես
•
Հյուրընկալող
Եթե հյուրը չի պատասխանում ուղևորության փոփոխության հայտին
Եթե հյուրը չի պատասխանում ուղևորության փոփոխության հայտին
An unresponsive guest can be a little nerve-racking, but try not to worry. If your guest doesn’t respond to your trip change request, the reservation details will remain as is.
When to send a message
Because your guest’s reservation was already confirmed, a trip change request may come as a surprise to them. To ensure they have time to consider your changes, there’s no time limit for their response.
That said, if your request is important or urgent, send a message reminding them to accept or decline it. You can also try canceling the request and sending a new one.
If you’ve tried messaging and still can’t get hold of your guest or reach an agreement, visit the Resolution Center or contact us.
Այս հոդվածն օգնե՞ց
Առնչվող հոդվածներ
- Հյուրընկալող
Ինչ անել, երբ հյուրը չի ներկայանում ամրագրման համար
Եթե հյուրը չեղարկի ամրագրումը կամ չներկայանա, կկիրառվեն ձեր չեղարկման կանոնները, և դուք կստանաք համապատասխան վերջնավճարը։ - Հյուր
Ուղևորության փոփոխության հայտի հետկանչում
Կարող եք ուղևորության փոփոխության հայտը հետ կանչել նախքան դրա հաստատումը։ Հայտը գտնելու և չեղարկելու համար բացեք ձեր ուղևորությունների էջը։ - Հյուրընկալող
Եթե հյուրն անհանգստացնում է ձեզ
Եթե կարծում եք, որ հյուրը խախտում է տան կանոններից մեկը կամ անապահովության զգացողություն է առաջացնում ձեզանում, ապա կարող եք մերժել նրա ուղև…
Օգնություն ստացեք ձեր ամրագրումների, հաշվի վերաբերյալ և այլ հարցերով։
Մուտք կամ գրանցում