Ինչպես
•
Հյուրընկալող
Պատասխանեք հարցմանը
Պատասխանեք հարցմանը
An inquiry is a message from a guest looking for more information about certain dates they have in mind before they send a trip request. It means they’re this close to saying yes—so, help them out!
Respond within 24 hours
Be sure to respond to all messages—especially inquiries and trip requests—within 24 hours. A quick response is one of the best ways to lock in a reservation and maintain a good response rate, which helps your listing appear higher in search results.
Speed things up
Every inquiry is an opportunity to impress. Responding with the right incentive can get help you fill your place sooner.
- Invite them to book: This is the fastest way to clinch a reservation after an inquiry—all the guest has to do is confirm your invitation
- Send a special offer: Depending on what they’re asking, try suggesting a different price, date, or listing that might work better
Այս հոդվածն օգնե՞ց
Առնչվող հոդվածներ
- Հյուրընկալող
Հյուրերի նախնական հաստատում
Դուք պետք է նախնական հաստատում ուղարկեք միայն այն դեպքում, եթե պատրաստ եք ամրագրումը հաստատելու։ Եթե հյուրն ամրագրի 24 ժամվա ընթացքում, ամրա… - Հյուր
Ի՞նչ է նշանակում տանտիրոջ նախնական հաստատման ստացումը
Եթե հյուրընկալողը նախնականորեն հաստատի ձեր ամրագրումը, կարող եք ավտոմատ կերպով ամրագրել ձեր այցն այն ամսաթվերի համար, որոնցով հետաքրքրվել եք… - Հյուրընկալող
Ինչո՞ւ պետք է տանտերերը պատասխանեն 24 ժամվա ընթացքում
Ամրագրման հայտերին, հարցումներին և այլ հաղորդագրություններին տրվող արագ պատասխանները վստահություն են ստեղծում մեր հյուրընկալողների համայնքի …
Օգնություն ստացեք ձեր ամրագրումների, հաշվի վերաբերյալ և այլ հարցերով։
Մուտք կամ գրանցում