Ինչպես
•
Հյուրընկալող
Ժամկետանց կամ հետ կանչված հրավերներ, առաջարկներ և հայտեր
Ժամկետանց կամ հետ կանչված հրավերներ, առաջարկներ և հայտեր
It's important to respond to guests within 24 hours, but if a pre-approved invite, special offer, or request expires, you have a few options.
Send another special offer
It’ll be valid for 24 hours. Here’s how they work and how to send one.
Ask for another request
Ask the guest to send another request for the dates they want and be ready to pre-approve or accept right away. You can also turn on Instant Book to automatically pre-approve questions and accept inquiries.
Withdrawn requests
If a guest withdraws a request before you respond, it’s likely because they booked another place. If they did it by mistake, just ask them to send a new request.
Այս հոդվածն օգնե՞ց
Առնչվող հոդվածներ
- Հյուրընկալող
Ավելի արագ ստացեք ամրագրումներ
Եթե ամրագրման հայտեր ընդունեք կամ հյուրերի ամրագրման հարցումները նախնականորեն հաստատեք 24 ժամվա ընթացքում, հյուրերը կկարողանան ամրագրել ձեր … - Հյուր
Ի՞նչ է լինում, երբ ամրագրման հայտը մերժվում է կամ ժամկետը սպառվում է
Եթե հյուրընկալողը մերժի ամրագրումը կամ չպատասխանի 24 ժամվա ընթացքում, ձեզնից գումար չի գանձվի, և դուք ազատորեն կկարողանաք ամրագրել մեկ այլ ա… - Հյուրընկալող
Ինչպես ուղարկել հատուկ առաջարկներ
Եթե հավանական հյուրը ձեզ հաղորդագրություն է ուղարկում նախքան ամրագրում կատարելը, կարող եք նամակագրության մեջ նրան ուղարկել անհատականացված գի…
Օգնություն ստացեք ձեր ամրագրումների, հաշվի վերաբերյալ և այլ հարցերով։
Մուտք կամ գրանցում