Առաջարկները կցուցադրվեն որոնման հարցումը մուտքագրելուց հետո։ Առաջարկներին ծանոթանալու համար օգտագործեք վեր և վար սլաքները։ Ընտրելու համար սեղմեք Enter։ Եթե ընտրել եք բառակապակցություն, ապա որոնման կներկայացվի այդ բառակապակցությունը։ Եթե առաջարկը հղում է, դիտարկիչում կբացվի այդ էջը։
Ինչպես
Հյուրընկալող

Ինչպե՞ս ժամանման և մեկնման վերաբերյալ ցուցումներ ավելացնեմ իմ հայտարարությանը

You can add or update the check-in and checkout instructions for your listing in your arrival editor. Guests will see your check-in method (such as smart lock, keypad, or lock box) but they won't see the detailed check-in instructions until 48 hours before check-in. The checkout instructions are available to guests prior to booking.

Ավելացրեք ժամանման վերաբերյալ ցուցումներ

  1. Սեղմեք Հայտարարություններ և ընտրեք այն հայտարարությունը, որն ուզում եք փոխել
  2. Հայտարարությունների խմբագրիչում սեղմեք Ժամանման ուղեցույց
  3. Սեղմեք Ժամանման եղանակը և ընտրեք
  4. Ավելացրեք ժամանման վերաբերյալ ցուցումներ
  5. Սեղմեք Պահել


Check-in method options

Options available for check-in methods include:

  • Smart lock: A code or app is used to open a wifi-connected lock.
  • Keypad: Tap in a code to open an electronic lock.
  • Lockbox: A code opens a small safe with the key locked inside.
  • Building staff: Someone will be available 24 hours a day to let guests in.
  • In-person greeting: Guests will meet you or a Co-Host to pick up keys.
  • Other: You can add a different method specific to your place.

Note: Self check-in may not be available in all countries.

Ավելացրեք մեկնման վերաբերյալ ցուցումներ

  1. Սեղմեք Հայտարարություններ և ընտրեք այն հայտարարությունը, որն ուզում եք փոխել
  2. Հայտարարությունների խմբագրիչում սեղմեք Ժամանման ուղեցույց
  3. Սեղմեք Մեկնման վերաբերյալ ցուցումներ, հետո՝ Ավելացնել ցուցումներ
  4. Ընտրեք և սեղմեք Պահել

Checkout instructions options

Keep it simple or add up to 140 characters of optional details, let guests know what to do when they checkout.

  • Return keys: Tell your guests where to leave the keys.
  • Lock up: Ask guests to lock the doors or close the windows.
  • Turn things off: From the lights to the heating, detail what needs to be shut off.
  • Throw trash away: Does the trash need to be sorted? Let your guests know.
  • Gather used towels: Advise guests about how to deal with used towels.
  • Additional requests: Add anything specific to your place.
Այս հոդվածն օգնե՞ց

Առնչվող հոդվածներ

Օգնություն ստացեք ձեր ամրագրումների, հաշվի վերաբերյալ և այլ հարցերով։
Մուտք կամ գրանցում