Առաջարկները կցուցադրվեն որոնման հարցումը մուտքագրելուց հետո։ Առաջարկներին ծանոթանալու համար օգտագործեք վեր և վար սլաքները։ Ընտրելու համար սեղմեք Enter։ Եթե ընտրել եք բառակապակցություն, ապա որոնման կներկայացվի այդ բառակապակցությունը։ Եթե առաջարկը հղում է, դիտարկիչում կբացվի այդ էջը։
Ինչպես
Հյուր

Ինչպես չեղարկել այցի ամրագրումը

Ձեր պլանները փոխվել են, և այժմ անհրաժեշտ է չեղարկել ամրագրումը։ Խնդիր չկա։ Կարող եք բացել Ուղևորություններ բաժինը՝ ձեր ամրագրումը չեղարկելու կամ փոփոխություններ կատարելու համար։

Ամրագրում չեղարկելու համար՝

  1. Բացեք Ուղևորություններ և ընտրեք այն ուղևորությունը, որն ուզում եք չեղարկել
  2. Սեղմեք Ցույց տալ այլ ուղևորությունների պլաններ, հետո սեղմեք Ցույց տալ մանրամասները
  3. Սեղմեք Փոփոխել կամ չեղարկել
  4. Սեղմեք Չեղարկել ամրագրումը

Ինչպես գումարի վերադարձ պահանջել այցի ընթացքում

Եթե խնդիր եք ունենում ձեր այցի ընթացքում, կարող եք հյուրընկալողին խնդրել շտկել այն, պահանջել գումարի մասնակի վերադարձ կամ հայցել ամրագրման չեղարկում ամբողջ գումարի վերադարձով։ Կարևոր է ձեր հայտը ներկայացնել խնդիրը նկատելուց հետո 24 ժամվա ընթացքում, և հյուրընկալողը 1 ժամ կունենա պատասխանելու համար։ Եթե նա մերժի կամ չպատասխանի, կարող եք դիմել Airbnb-ի օգնությանը։

Այս հոդվածն օգնե՞ց

Առնչվող հոդվածներ

Գաղտնիություն

Մենք օգտագործում ենք քուքիներ և նման այլ տեխնոլոգիաներ՝ բովանդակությունն անհատականացնելու, գովազդը համապատասխանեցնելու և դրա արդյունավետությունը գնահատելու, ինչպես նաև հարթակի օգտագործելիությունը բարելավելու համար։ Եղավ սեղմելով կամ «Քուքիների կարգավորումներ» բաժնում ընտրանք միացնելով՝ դուք տալիս եք համաձայնություն, ինչպես նշված է մեր Քուքիների օգտագործման քաղաքականության մեջ։ Նախասիրությունները փոխելու կամ համաձայնությունը հետ վերցնելու համար թարմացրեք ձեր Քուքիների կարգավորումները։