Առաջարկները կցուցադրվեն որոնման հարցումը մուտքագրելուց հետո։ Առաջարկներին ծանոթանալու համար օգտագործեք վեր և վար սլաքները։ Ընտրելու համար սեղմեք Enter։ Եթե ընտրել եք բառակապակցություն, ապա որոնման կներկայացվի այդ բառակապակցությունը։ Եթե առաջարկը հղում է, դիտարկիչում կբացվի այդ էջը։
Ինչպես
Հյուրընկալող

Վերադարձրեք հյուրի գումարը

It can happen to the best of Hosts: The wifi is a no-show, or the hot tub isn't hot. If something gets in the way of your guest's good time, you can send them a full or partial refund before, during, or after their stay. We'll notify them right away, and process the refund within 48 hours. 

Once you send the money, the transaction is considered final.

Refunds prior to check-in

To refund a guest before their check-in date, go to Reservations, select a reservation, and click or tap Send or request money.

Հյուրին գումար վերադարձնելու համար՝

  1. Սեղմեք Խնդիրների լուծման կենտրոն, հետո սեղմեք Ուղարկել գումար
  2. Ընտրեք այն հյուրին, որին ուզում եք գումար ուղարկել, և սեղմեք Հաջորդ
  3. Ընտրեք պատճառ կետի տակ ընտրեք այն պատճառը, որը լավագույնս նկարագրում է գումար վերադարձնելուն նպաստող իրավիճակը
  4. Սեղմեք Հաջորդ
  5. Մուտքագրեք վերադարձվող գումարը և հաղորդագրություն ավելացրեք ձեր հյուրի համար
  6. Սեղմեք Հաջորդ, հետո՝ Ուղարկել

Hosts should submit refunds or requests within 60 days after checkout.

Այս հոդվածն օգնե՞ց

Առնչվող հոդվածներ

Օգնություն ստացեք ձեր ամրագրումների, հաշվի վերաբերյալ և այլ հարցերով։
Մուտք կամ գրանցում