Ինչպես
•
Հյուրընկալող
Վերադարձրեք հյուրի գումարը
Վերադարձրեք հյուրի գումարը
It can happen to the best of Hosts: The wifi is a no-show, or the hot tub isn't hot. If something gets in the way of your guest's good time, you can send them a full or partial refund before, during, or after their stay. We'll notify them right away, and process the refund within 48 hours.
Once you send the money, the transaction is considered final.
Refunds prior to check-in
To refund a guest before their check-in date, go to Reservations, select a reservation, and click or tap Send or request money.
Հյուրին գումար վերադարձնելու համար՝
- Սեղմեք Խնդիրների լուծման կենտրոն, հետո սեղմեք Ուղարկել գումար
- Ընտրեք այն հյուրին, որին ուզում եք գումար ուղարկել, և սեղմեք Հաջորդ
- Ընտրեք պատճառ կետի տակ ընտրեք այն պատճառը, որը լավագույնս նկարագրում է գումար վերադարձնելուն նպաստող իրավիճակը
- Սեղմեք Հաջորդ
- Մուտքագրեք վերադարձվող գումարը և հաղորդագրություն ավելացրեք ձեր հյուրի համար
- Սեղմեք Հաջորդ, հետո՝ Ուղարկել
- Հպեք Պրոֆիլ , հետո՝ Անցնել հյուրընկալման ռեժիմին
- Հպեք Ամրագրումներ և ընտրեք անհրաժեշտ ամրագրումը
- Բացեք Գումար ուղարկել կամ հայցել բաժինը
- Հպեք Ուղարկել գումար, հետո՝ Հաջորդ
- Ընտրեք պատճառ կետի տակ ընտրեք այն պատճառը, որը լավագույնս նկարագրում է գումար վերադարձնելու իրավիճակը, և հպեք Հաջորդ
- Մուտքագրեք վերադարձվող գումարը և հաղորդագրություն ավելացրեք ձեր հյուրի համար
- Հպեք Հաջորդ, հետո՝ Ուղարկել
- Հպեք Պրոֆիլ , հետո՝ Անցնել հյուրընկալման ռեժիմին
- Հպեք Ամրագրումներ և ընտրեք անհրաժեշտ ամրագրումը
- Բացեք Գումար ուղարկել կամ հայցել բաժինը
- Հպեք Ուղարկել գումար, հետո՝ Հաջորդ
- Ընտրեք պատճառ կետի տակ ընտրեք այն պատճառը, որը լավագույնս նկարագրում է գումար վերադարձնելու իրավիճակը, և հպեք Հաջորդ
- Մուտքագրեք վերադարձվող գումարը և հաղորդագրություն ավելացրեք ձեր հյուրի համար
- Հպեք Հաջորդ, հետո՝ Ուղարկել
- Հպեք Խնդիրների լուծման կենտրոն, հետո՝ Ուղարկել գումար
- Ընտրեք այն հյուրին, որին ուզում եք գումար ուղարկել, և հպեք Հաջորդ
- Ընտրեք պատճառ կետի տակ ընտրեք այն պատճառը, որը լավագույնս նկարագրում է գումար վերադարձնելուն նպաստող իրավիճակը
- Հպեք Հաջորդ
- Մուտքագրեք վերադարձվող գումարը և հաղորդագրություն ավելացրեք ձեր հյուրի համար
- Հպեք Հաջորդ, հետո՝ Ուղարկել
Hosts should submit refunds or requests within 60 days after checkout.
Այս հոդվածն օգնե՞ց
Առնչվող հոդվածներ
- Հյուրընկալող
Եթե ձեր հյուրը չեղարկի
Եթե հյուրը չեղարկի ամրագրումը, ձեզ կտեղեկացնենք այդ մասին և ավտոմատ կարգելահանենք օրացույցի ամսաթվերը, որպեսզի կարողանաք ընդունել այլ հյուրե… - Հյուրընկալող
Ձեր վերջնավճարը, եթե հյուրը չեղարկի
Եթե հյուրը չեղարկի (ուղևորությունից առաջ կամ դրա ընթացքում), ավտոմատ հետ կստանա գումարը՝ համաձայն հյուրընկալողի չեղարկման կանոնների՝ չհաշված… Փոփոխություններ, չեղարկումներ և գումարների վերադարձ հյուրընկալողների համար
Երբեմն, հանգամանքների բերումով, ձեր կամ հյուրի ծրագրերը կարող են փոփոխվել։ Որպեսզի գործերը սահուն ընթանան, ահա որոշ օգտակար տեղեկություններ։
Օգնություն ստացեք ձեր ամրագրումների, հաշվի վերաբերյալ և այլ հարցերով։
Մուտք կամ գրանցում