Ի՞նչ է լինում, երբ ամրագրման հայտը մերժվում է կամ ժամկետը սպառվում է
If your reservation request is declined by the host or expires (hosts have 24 hours to respond), no charge is made for the reservation and you’re free to book another place to stay. Find out more about checking the status of your reservation.
If your reservation request is declined and the listing for the stay shows that it's still available, the host’s calendar may not be up-to-date or they may want reservations of a different length or time.
Temporary authorizations
Your payment method may be temporarily authorized for a charge when you request a reservation, but this authorization is voided and released back to the payment method if your request is declined or expires. We complete a charge only when a reservation request is confirmed.
Tip: We recommend either finding a stay you can book instantly by using the Instant Book search filter, or messaging more than one host to ask about their availability before submitting a reservation request.
Առնչվող հոդվածներ
- Հյուր
Ինչ է լինում վճարման հետ, երբ ամրագրման հայտը մերժվում է կամ դառնում է ժամկետանց
Եթե ամրագրման հայտը մերժվի հյուրընկալողի կողմից կամ դառնա ժամկետանց, ձեր վճարման եղանակի հավաստագրումը կհեռացվի, կամ, եթե վճարման եղանակից գ… - Հյուրընկալող
Ժամկետանց կամ հետ կանչված հրավերներ, առաջարկներ և հայտեր
Ժամկետի ավարտից հետո դեռ կարող եք հյուրին խնդրել մեկ այլ ամրագրման հայտ ուղարկել։ Կարող եք ուղարկել նաև հատուկ առաջարկ։ - Հյուր
Արագացնել հավաստագրման չեղարկումը կամ գումարի վերադարձի գործընթացը
Հավաստագրման չեղարկումների և գումարների վերադարձի մշակման ժամանակը կախված է վճարման եղանակից, ուստի այն հնարավոր չէ արագացնել։