Ինչպես պահանջել գումարի վերադարձ
Եթե ցանկանում եք գումարի վերադարձի հայտ ուղարկել ձեր ուղևորությունից առաջ կամ հետո, դա կարող եք անել Խնդիրների լուծման կենտրոնի միջոցով։ Պարզապես նկատի ունեցեք, որ որոշ հյուրանոցներում մնալու դեպքում հնարավոր է, որ Խնդիրների լուծման կենտրոնը չկարողանա կարգավորել այդ հարցը։
Խորհուրդ ենք տալիս վերադարձվող գումարի չափը հյուրընկալողի հետ քննարկել Airbnb-ի նամակագրության միջոցով՝ նախքան Խնդիրների լուծման կենտրոն հայտ ներկայացնելը։ Այնուամենայնիվ, եթե դուք և հյուրընկալողը համաձայնության չգաք, դուք կկկարողանաք լուծում գտնելու համար դիմել Airbnb-ի օգնությանը։ Խնդիրների մասին հարկավոր է հայտնել Airbnb-ին դրանք հայտնաբերելուց հետո 72 ժամվա ընթացքում, որպեսզի բավարարեք մեր Վերաամրագրման և գումարի վերադարձի քաղաքականության պահանջները։
Նշում. մեկնման օրից հետո առավելագույնը 60 օր ունեք Խնդիրների լուծման կենտրոն հայտ ներկայացնելու համար։
Առնչվող հոդվածներ
Ինչպես հայցել գումարի վերադարձ
Գումարի վերադարձի կարի՞ք ունեք։ Նախ՝ հյուրընկալողին հաղորդագրություն ուղարկեք, որպեսզի նա կարգավորի խնդիրը։ Եթե չկարողանա կարգավորել այն, կա…- Հյուր
Գումարների վերադարձ՝ չեղարկումների պատճառով
Լրացուցիչ տեղեկություններ չեղարկված ուղևորության կամ փորձառության համար վճարված գումարի վերադարձման մասին։ Ինչպես հետևել գումարների վերադարձին և անդորրագրերին
Ո՞վ է սիրում դրամապանակում անդորրագիր որոնել։ Ոչ ոք։ Մենք հեշտացրել ենք ձեր գործը։