Առաջարկները կցուցադրվեն որոնման հարցումը մուտքագրելուց հետո։ Առաջարկներին ծանոթանալու համար օգտագործեք վեր և վար սլաքները։ Ընտրելու համար սեղմեք Enter։ Եթե ընտրել եք բառակապակցություն, ապա որոնման կներկայացվի այդ բառակապակցությունը։ Եթե առաջարկը հղում է, դիտարկիչում կբացվի այդ էջը։
Ինչպես
Հյուր

Ինչպես ամրագրում փոխել ուղևորության ընթացքում

If your trip has already started and you want to change the length of your reservation, you can submit a change request to your Host. However, there are a few things to bear in mind before you do:

  • You can change the number of guests after check-in, if agreed upon with the Host
  • Any additional payments can be made through the Resolution Centre
  • The cancellation policy will remain the same as the originally booked policy for short-term reservations

Փոփոխության հայտ ներկայացնելու համար

  1. Բացեք Ուղևորություններ և ընտրեք այն ուղևորությունը, որն ուզում եք փոխել
  2. «Ամրագրման վերաբերյալ տեղեկություններ» կետի տակ սեղմեք Ցույց տալ մանրամասները > Փոխել կամ չեղարկել
  3. «Փոխել ամրագրումը» կետում փոխեք ձեր այցի ամսաթվերը կամ հյուրերի թիվը և սեղմեք Պահել
  4. Ստուգեք փոփոխությունները, հետո սեղմեք Ուղարկել հայտ

How adding guests changes cost 

Depending on the Host’s policy, changes to the number of guests may affect the total cost of your stay. This will be automatically reflected in your bill once your Host confirms the changes before you finalize.

If the request is declined, or you don’t receive a response from your Host, your reservation will stay the same.

Այս հոդվածն օգնե՞ց

Առնչվող հոդվածներ

Օգնություն ստացեք ձեր ամրագրումների, հաշվի վերաբերյալ և այլ հարցերով։
Մուտք կամ գրանցում