Ինչպես
•
Հյուր
Ինչպես ամրագրում փոխել ուղևորության ընթացքում
Ինչպես ամրագրում փոխել ուղևորության ընթացքում
If your trip has already started and you want to change the length of your reservation, you can submit a change request to your Host. However, there are a few things to bear in mind before you do:
- You can change the number of guests after check-in, if agreed upon with the Host
- Any additional payments can be made through the Resolution Centre
- The cancellation policy will remain the same as the originally booked policy for short-term reservations
Փոփոխության հայտ ներկայացնելու համար
- Բացեք Ուղևորություններ և ընտրեք այն ուղևորությունը, որն ուզում եք փոխել
- «Ամրագրման վերաբերյալ տեղեկություններ» կետի տակ սեղմեք Ցույց տալ մանրամասները > Փոխել կամ չեղարկել
- «Փոխել ամրագրումը» կետում փոխեք ձեր այցի ամսաթվերը կամ հյուրերի թիվը և սեղմեք Պահել
- Ստուգեք փոփոխությունները, հետո սեղմեք Ուղարկել հայտ
- Հպեք Ուղևորություններ , այնուհետև հպեք այն ուղևորությանը, որն ուզում եք փոխել
- «Ամրագրման վերաբերյալ տեղեկություններ» կետի տակ հպեք Ցույց տալ մանրամասները
- Հպեք Փոխել ամրագրումը
- Փոխեք ձեր այցի ամսաթվերը կամ հյուրերի թիվը և հպեք Պահել
- Ստուգեք փոփոխությունները և հպեք Ուղարկել հայտ
- Հպեք Ուղևորություններ , այնուհետև հպեք այն ուղևորությանը, որն ուզում եք փոխել
- «Ամրագրման վերաբերյալ տեղեկություններ» կետի տակ հպեք Ցույց տալ մանրամասները
- Հպեք Փոխել ամրագրումը
- Փոխեք ձեր այցի ամսաթվերը կամ հյուրերի թիվը և հպեք Պահել
- Ստուգեք փոփոխությունները և հպեք Ուղարկել հայտ
- Բացեք Ուղևորություններ և հպեք այն ուղևորությանը, որն ուզում եք փոխել
- «Ամրագրման վերաբերյալ տեղեկություններ» կետի տակ հպեք Ցույց տալ մանրամասները
- «Փոխել ամրագրումը» կետում փոխեք ձեր այցի ամսաթվերը կամ հյուրերի թիվը
- Հպեք Պահել, ստուգեք փոփոխությունները, հետո հպեք Ուղարկել հայտ
How adding guests changes cost
Depending on the Host’s policy, changes to the number of guests may affect the total cost of your stay. This will be automatically reflected in your bill once your Host confirms the changes before you finalize.
If the request is declined, or you don’t receive a response from your Host, your reservation will stay the same.
Այս հոդվածն օգնե՞ց
Առնչվող հոդվածներ
Ինչպես փոփոխել ամրագրումը
Անհրաժեշտ է փոխել որևէ ամրագրո՞ւմ։ Այդպես լինում է, և մենք ձեզ կօգնենք։ Ահա թե ինչպես հետ կանչել հայտերը, փոխել ամսաթվերը և ավելացնել կամ հե…- Հյուր
Այցի երկարաձգում
Եթե ձեր ամրագրումն ավարտվել է, դուք չեք կարողանա փոփոխության հայտ ներկայացնել։ Փոխարենը՝ պետք է նոր ամրագրում անեք։ - Հյուր
Ինչպես ամրագրում փոխել ուղևորությունից առաջ
Փոփոխության հայտ ներկայացրեք հյուրընկալողին, եթե ցանկանում եք փոխել ամրագրումը։
Օգնություն ստացեք ձեր ամրագրումների, հաշվի վերաբերյալ և այլ հարցերով։
Մուտք կամ գրանցում