Ինչպես
•
Հյուր
Առնվազն մեկ ամիս տևողությամբ այցերի չեղարկումներ
Առնվազն մեկ ամիս տևողությամբ այցերի չեղարկումներ
If a reservation is for 28 nights or more, the long-term cancellation policy applies.
For guests
If you’re a guest, you can check your confirmation email for more details. Learn more about how to change your reservation.
If you change or cancel a monthly stay:
- Your first payment might be nonrefundable, depending on the listing and how far in advance the reservation is made
- If you cancel after the trip has started, the following month of the reservation is nonrefundable
- Your Host can choose to offer an additional refund
Host approvals
If you’re a Host and your guest wants to change their reservation, you’ll need to approve it if:
- It’s before the trip, but less than a month before the end date
- The trip has started, but it’s less than a month before the end date
- The guest is changing the start date, or extending the reservation
The change may happen automatically if:
- It's before the trip and the reservation is still 28 nights or longer
- The trip has started, but it’s a month or more until the end date
- The alteration is initiated by guest
- The start date is not changed
- The alteration is made with a month notice
- The reservation is not to be extended
Այս հոդվածն օգնե՞ց
Առնչվող հոդվածներ
- Հյուր
Ինչպես ամրագրում փոխել ուղևորությունից առաջ
Փոփոխության հայտ ներկայացրեք հյուրընկալողին, եթե ցանկանում եք փոխել ամրագրումը։ - Հյուրընկալող
Վերջնավճարներ նվազագույնը մեկ ամսով առաջարկվող տների համար
Նվազագույնը մեկ ամսով առաջարկվող տների համար վճարումները գանձվում և փոխանցվում են ամսական մասնավճարներով։ - Հյուր
Վճարեք առնվազն մեկ ամիս տևողությամբ այցի համար
Առնվազն մեկ ամիս (28 գիշեր կամ ավելի) տևողությամբ այցերի դեպքում ձեզնից կգանձվի առաջին ամսվա վճարը, իսկ մնացած մասը կգանձվի ամսական մասնավճա…
Օգնություն ստացեք ձեր ամրագրումների, հաշվի վերաբերյալ և այլ հարցերով։
Մուտք կամ գրանցում