Ինչպես
•
Հյուր
Ուղևորության չեղարկում հարգելի պատճառներով
Ուղևորության չեղարկում հարգելի պատճառներով
Նշում․ եթե COVID-19-ի համավարակի պատճառով անհրաժեշտ է չեղարկել, կարդացեք այս հոդվածը ձեր տարբերակների մասին։
Անհանգստանալու կարիք չկա։ Եթե պետք է չեղարկեք ամրագրումն արտակարգ իրավիճակի կամ անխուսափելի հանգամանքի պատճառով, մենք կարող ենք օգնել․
- Կարդացեք մեր Հարգելի պատճառների կիրառման քաղաքականությունը՝ ստուգելու համար, թե արդյոք համապատասխանում եք պահանջներին
- Համոզվեք, որ ունեք բոլոր անհրաժեշտ փաստաթղթերը
- Չեղարկեք ձեր այցը կամ Airbnb փորձառությունը՝ ընտրելով Ես ունեմ հարգելի պատճառներ
- Հայց ներկայացնելու համարԿապվեք մեզ հետ, և մենք ձեզ կբացատրենք հետագա քայլերը, մասնավորապես՝ ինչ փաստաթղթեր է անհրաժեշտ ներկայացնել, և որքան կտևի ձեր հայցի ուսումնասիրումը։
Կարևոր է. հայցերն անհրաժեշտ է ներկայացնել չեղարկումից հետո 14 օրվա ընթացքում։
Այս հոդվածն օգնե՞ց
Առնչվող հոդվածներ
- Հյուր
Խոշոր կործանարար իրադարձությունների վերաբերյալ քաղաքականություն
Կարդացեք ավելին, թե ինչպես են կատարվում չեղարկումները, երբ ամրագրումից հետո ծագում են անկանխատեսելի իրադարձություններ, որոնք անվերահսկելի և … - Հյուր
Ինչպե՞ս գտնել հյուրընկալողի չեղարկման կանոնները
Վերադարձվող գումարի չափը որոշվում է հյուրընկալողի չեղարկման կանոններով և կախված է ձեր կողմից չեղարկման ժամից ու ամսաթվից։ Ինչպես են գործում չեղարկումները
Երբեմն, հանգամանքների բերումով, անհրաժեշտ է լինում չեղարկել։ Ավելորդ խնդիրներից խուսափելու համար ահա թե ինչպես կարող եք չեղարկել ամրագրումը։
Օգնություն ստացեք ձեր ամրագրումների, հաշվի վերաբերյալ և այլ հարցերով։
Մուտք կամ գրանցում