Անցնել բովանդակությանը
    Անցեք առաջ՝ առաջարկվող արդյունքներին ծանոթանալու համար
    Սպասման ժամանակը սովորականից ավելի երկար է
    Կորոնավիրուսի (COVID-19) առաջացրած խնդիրների պատճառով մենք հիմա մեծ թվով դիմումներ ենք ստանում, մինչդեռ աշխատում ենք կրճատված աշխատակազմով։ Եթե ձեր ամրագրած այցը սկսվելու է ավելի քան 72 ժամ հետո, խնդրում ենք մեզ դիմել ժամանման պահին ավելի մոտ ժամանակահատվածում, որպեսզի կարողանանք աջակցել նրանց, ովքեր անհապաղ օգնության կարիք ունեն։ Ամրագրումը փոխելու կամ չեղարկելու համար գնացեք ձեր ուղևորությունների էջ կամ հյուրընկալման կառավարման վահանակ։

    Ինչպե՞ս կարող եմ հայց ներկայացնել հարգելի պատճառների հիմնավորմամբ

    Նշում․ եթե կորոնավիրուսի (COVID-19) պատճառով անհրաժեշտ է չեղարկել ամրագրումը, խնդրում ենք ուսումնասիրել չեղարկման տարբերակների վերաբերյալ հոդվածը։

    Ինչպես չեղարկել

    Եթե ստիպված եք չեղարկել անսպասելի հանգամանքի պատճառով, որը ձեր վերահսկողությունից դուրս է.

    1. Կարդացեք մեր Հարգելի պատճառների կիրառման քաղաքականությունը՝ պարզելու համար, թե արդյոք դա վերաբերում է ձեր դեպքին
    2. Համոզվեք, որ ունեք բոլոր անհրաժեշտ փաստաթղթերը
    3. Չեղարկեք ձեր տան ամրագրումը կամ Airbnb փորձառությունը

    Ինչպես է այն գործում

    Եթե ամրագրումը համապատասխանի որևէ ընդունված հարգելի պատճառի պայմաններին, դուք կտեղեկացվեք, որ ձեր ամրագրումը բավարարում է առանց տուգանքի չեղարկման պահանջները, և դուք կստանաք գումարի ամբողջական վերադարձ, եթե հյուր եք։

    Եթե ձեր ամրագրումը ավտոմատ կերպով չի բավարարում պահանջները, դարձյալ չեղարկեք ամրագրումը և կապվեք մեզ հետ՝ հայց ներկայացնելու համար: Մենք ձեզ կբացատրենք հետագա քայլերը, մասնավորապես՝ ինչ փաստաթղթեր է անհրաժեշտ ներկայացնել, և որքան կտևի ձեր հայցի ուսումնասիրումը մեր թիմի կողմից։ Հայցերը պետք է ներկայացնել չեղարկումից հետո 14 օրվա ընթացքում։

    Ստացա՞ք ձեզ անհրաժեշտ օգնությունը։