Անցնել բովանդակությանը
    Անցեք առաջ՝ առաջարկվող արդյունքներին ծանոթանալու համար
    Սպասման ժամանակը սովորականից ավելի երկար է
    Կորոնավիրուսի (COVID-19) առաջացրած խնդիրների պատճառով մենք հիմա մեծ թվով դիմումներ ենք ստանում, մինչդեռ աշխատում ենք կրճատված աշխատակազմով։ Եթե ձեր ամրագրած այցը սկսվելու է ավելի քան 72 ժամ հետո, խնդրում ենք մեզ դիմել ժամանման պահին ավելի մոտ ժամանակահատվածում, որպեսզի կարողանանք աջակցել նրանց, ովքեր անհապաղ օգնության կարիք ունեն։ Ամրագրումը փոխելու կամ չեղարկելու համար գնացեք ձեր ուղևորությունների էջ կամ հյուրընկալման կառավարման վահանակ։

    Իսկ եթե պետք է չեղարկե՞մ արտակարգ կամ անխուսափելի հանգամանքի պատճառով

    Խնդրում ենք նկատի ունենալ. այս հոդվածում չեն դիտարկվում կորոնավիրուսի (COVID-19) համավարակի հետ կապված հանգամանքները։ Ուսումնասիրեք COVID-19-ի դեպքում հարգելի պատճառների մասին հոդվածը՝ COVID-19-ին առնչվող հանգամանքներին և հատկապես մարտի 14-ից հետո արված ամրագրումների սահմանափակումներին ծանոթանալու համար։

    Ինչպես է դա աշխատում

    Հնարավոր է, որ կարողանանք վերադարձնել գումարը կամ չգանձենք չեղարկման տույժեր, եթե ստիպված լինեք չեղարկել անսպասելի և անվերահսկելի հանգամանքի պատճառով։ Ստորև ներկայացված է Հարգելի պատճառների կիրառման քաղաքականության մեջ ներառված հանգամանքների ցանկը։ Նախքան չեղարկելը ստուգեք՝ արդյոք ձեր պատճառը ներառված է ներկայացված ցանկում, և արդյոք կարող եք տրամադրել անհրաժեշտ փաստաթղթերը։

    Կարևոր է հիշել, որ առանց տույժերի չեղարկումներ հնարավոր են միայն այն հարգելի պատճառների դեպքում, որոնք առաջացել են նախքան ձեր ժամանման պաշտոնական ամսաթիվը։ Բացի այդ, Հարգելի պատճառների կիրառման քաղաքականությունը չի տարածվում Luxe կամ Luxury Retreats ամրագրումների վրա, որոնք կարգավորվում են առանձին Luxe հյուրերի փոխհատուցման քաղաքականությամբ։

    Հանգամանքներ, որոնց դեպքում անհրաժեշտ է փաստաթղթեր ներկայացնել

    Մահ՝ հյուրընկալողի, հյուրի, համահյուրընկալողի, լրացուցիչ հյուրի, ընտանիքի անմիջական անդամի կամ խնամողի։ Կպահանջվի տրամադրել հետևյալ փաստաթղթերից մեկը՝

    • Մահվան վկայական
    • Մահախոսական
    • Հանգուցյալի անունը նշող լրատվական հոդված
    • Ոստիկանական արձանագրություն

    Անսպասելի ծանր հիվանդություն կամ մարմնական վնասվածք՝ հյուրընկալողի կամ ճանապարհորդողի։ Կպահանջվի տրամադրել բժշկի տեղեկանք առ այն, որ անձը չի կարող հյուրընկալել կամ ճանապարհորդել անսպասելի, ծանր հիվանդության կամ մարմնական վնասվածքի պատճառով։ Բացի այդ, տեղեկանքը պետք է թվագրված լինի ամրագրման ամսաթվից հետո և տրված լինի չեղարկման պահից 14 օրվա ընթացքում։ Հարգելի պատճառների կիրառման քաղաքականությունն առայժմ չի տարածվում մինչ ամրագրման պահը օգտատիրոջը հայտնի առողջական խնդիրների վրա։

    Կառավարության կողմից սահմանված պարտավորություններ, այդ թվում՝ պարտականությունը երդվյալ ատենակալների ժյուրիի կազմում, ճանապարհորդությունների սահմանափակումները, դատարան ներկայանալը և զորակոչումը։ Կպահանջվի տրամադրել ամրագրումից հետո թվագրված պաշտոնական ծանուցման պատճեն՝ ներառյալ պարտականությունը կատարող անձի անունը։

    Airbnb հայտարարության մեջ նշված սեփականությանը հասցված անսպասելի վնաս, պահպանմանը կամ հարմարություններին վերաբերող հարցեր, որոնք վտանգավոր են դարձնում հյուր ընդունելը կամ հյուրերին թույլ չեն տալիս օգտվել այնպիսի հիմնական հարմարություններից, ինչպիսին է հոսող ջուրը։ Սա չի վերաբերում պլանային վերանորոգմանը։ Կպահանջվի տրամադրել հետևյալ բոլոր փաստաթղթերը՝

    • Ապացույց, որ խնդիրը լուծվում է
    • Աշխատանքների ավարտի մոտավոր ժամկետը
    • Կատարվող վերանորոգման հաշիվ-ապրանքագիր
    • Վնասի լուսանկարները

    Տրանսպորտի աշխատանքի խափանումներ, որոնք անհնարին են դարձնում տվյալ ուղղությամբ ճամփորդելը, այդ թվում՝ ճանապարհների փակում, չվերթերի չեղարկում և այլընտրանքային միջոցների բացակայություն։ Սա ներառում է երկրաշարժերի կամ ուժեղ փոթորիկների պես բնական աղետների հետևանքով փակումները և չեղարկումները։ Կպահանջվի տրամադրել ճանապարհի փակման մասին ծանուցագիր կամ ավիաընկերության փաստաթուղթ այն մասին, որ չվերթը չեղարկվել է, ինչպես նաև՝ հիմնավորող փաստաթղթեր, որոնք կհաստատեն ուղևորության անհնարինությունը։

    Գնացքի, ավտոբուսի կամ լաստանավի չեղարկումներ այն դեպքում, երբ նույն օրը չեն եղել այլընտրանքային ռեյսեր։ Կպահանջվի տրամադրել փաստաթուղթ, որը հստակորեն կապացուցի, որ ուղևորափոխադրողը չի աշխատել այդ օրը։ Դա կարող է լինել ընկերության կայքի սքրինշոթ կամ ուղևորափոխադրողի պաշտոնական հայտարարության հղում։

    Հատուկ ստուգում պահանջող հանգամանքներ

    Այս հանգամանքների համար փաստաթղթեր չեն պահանջվում, բայց մեր մասնագիտացված թիմը կուսումնասիրի յուրաքանչյուր դեպք և կորոշի՝ արդյոք ուղղակիորեն տուժել եք։

    Open Homes ամրագրումներ, որոնք չեղարկվել են։ Լրացուցիչ տեղեկություններ Open Homes ծրագրի մասին։

    Բնական աղետներ, ահաբեկչական գործողություններ և քաղաքացիական կամ քաղաքական հուզումներ, որոնք խոչընդոտում են հյուրի ուղևորությանը կամ ոչ անվտանգ են դարձնում հյուրեր ընդունելը։

    Համաճարակ կամ հիվանդություն, որը հանկարծ տարածվում է տարածաշրջանում կամ ազդում է մարդկանց մի ամբողջ խմբի վրա։ Դա չի ներառում տարածքում առկա հիվանդությունները, օրինակ՝ մալարիան Թայլանդում կամ մլակային տենդը Հավայան կղզիներում։ Հիվանդության բռնկման կապակցությամբ մեր քաղաքականության և դրա կիրառման շրջանակների ցանկացած փոփոխություն որոշվելու է Առողջապահության համաշխարհային կազմակերպության և տեղական իշխանությունների հայտարարությունների հիման վրա։

      Ճանապարհորդությունների սահմանափակումներ, որոնք դրվել են կառավարության, իրավապահ մարմինների կամ զինված ուժերի կողմից և սահմանափակում են ճանապարհորդությունը դեպի տարածքի կամ փորձառության գտնվելու վայր կամ վերադարձն այդ վայրից։

      Ապահովությանը և անվտանգությանը սպառնացող վտանգների մասին նախազգուշացումներ, որոնք վերաբերում են տարածքի կամ փորձառության գտնվելու վայրին կամ հյուրի մեկնման վայրին։

      Հիմնական կոմունալ ծառայությունների խափանումներ տարածքի կամ փորձառության գտնվելու վայրում։

      Վիզայի կամ անձնագրի վերաբերյալ պահանջների փոփոխություններ, որոնք անհնարին են դարձնում տվյալ ուղղությամբ ճամփորդելը։ Սա չի վերաբերում կորած կամ ժամկետանց ճանապարհորդական փաստաթղթերին։

      Ինչ անել հետո

      Եթե հաստատել եք, որ ձեր հանգամանքը համապատասխանում է վերը նշված պահանջներին, նախ չեղարկեք ձեր տան ամրագրումը կամ Airbnb փորձառությունը։ Եթե ամրագրումը համապատասխանի որևէ ընդունված հարգելի պատճառի պայմաններին, դուք կտեղեկացվեք, որ ձեր ամրագրումը բավարարում է առանց տուգանքի չեղարկման պահանջները, և կստանաք գումարի ամբողջական վերադարձ, եթե հյուր եք։

      Եթե ձեր ամրագրումը ավտոմատ կերպով չի բավարարում պահանջները, ավարտեք ամրագրման չեղարկումը և հայց ներկայացնելու համար դիմեք մեզ։ Մենք ձեզ կբացատրենք հետագա քայլերը, մասնավորապես՝ ինչ փաստաթղթեր է անհրաժեշտ ներկայացնել, և որքան կտևի ձեր հայցի ուսումնասիրումը մեր թիմի կողմից։ Հայցերը պետք է ներկայացնել չեղարկումից հետո 14 օրվա ընթացքում։

      Մուտք գործեք՝ անհատական աջակցություն ստանալու համար

      Օգնություն ստացեք ձեր ամրագրումների, հաշվի վերաբերյալ և այլ հարցերով։
      Գրանցվել