Միայն ամրագրման կառավարիչնե՞րը կարող են փոփոխություններ կատարել այլ մարդկանց համար ձևակերպած ամրագրումներում
Yes. Trip planners can change or cancel a reservation for any booking they made. Only the trip planner can request a change to one of their reservations (not the guests).
To make a change or cancel a reservation, go to the message thread with the host, and at the top of the message thread choose Change reservation or Cancel reservation.
For changes
Click or tap the Next button under Change reservation to start the process and indicate what needs to be changed. You can request to extend or shorten the trip, or add additional guests before check-in.
Once submitted, the host will need to accept the change request. If the host accepts the request, the reservation will be updated and the original payment method will be charged or refunded if necessary. If the request is declined, or you don’t receive a response, the reservation will stay the same.
For cancellations
Click or tap the Next button under Cancel reservation to start the cancellation process. We'll show the refund breakdown before you finalize the cancellation. Your refund will be determined by the host’s cancellation policy and will be refunded to the original payment method.
Առնչվող հոդվածներ
- Ուղևորությունների ադմինիստրատոր
Ինչպես աշխատակիցները կարող են ուղևորություններ ամրագրել գործընկերների համար
Airbnb-ն Airbnb for Work-ում ընդգրկված ընկերությունների նշանակված աշխատակիցներին թույլ է տալիս ուղևորություններ ամրագրել գործընկերների համար… - Հյուր
Ինքնուրույն ժամանում
Հյուրերը ժամանման համար նախատեսված ժամից հետո ցանկացած պահի կարող են տարածք մտնել՝ օգտվելով բանալիների մինի-սեյֆից, սմարթ կողպեքից, թվային կ… - Հյուրընկալող
Ինչ անել, երբ հյուրը չի ներկայանում ամրագրման համար
Եթե հյուրը չեղարկի ամրագրումը կամ չներկայանա, կկիրառվեն ձեր չեղարկման կանոնները, և դուք կստանաք համապատասխան վերջնավճարը։