Ինչպես
•
Հյուր
Եթե հյուրընկալողը խնդրում է չեղարկել
Եթե հյուրընկալողը խնդրում է չեղարկել
Things happen, and a Host may need to cancel a reservation. But a guest shouldn’t cancel on behalf of their Host.
What to do if your Host asks you to cancel
If your Host lets you know that they can't accommodate your stay anymore, don't cancel for them. Instead, send them a message asking them to cancel. That way, you'll be eligible to receive a full refund.
What happens if your Host cancels your reservation
If your Host cancels your reservation before check-in, you’ll receive a full refund. If check-in is within 30 days, we’ll help you rebook a similar place to stay, depending on availability at comparable pricing. Find out more about what happens when your Host cancels your reservation.
Այս հոդվածն օգնե՞ց
Առնչվող հոդվածներ
- Հյուր
Եթե հյուրընկալողը չեղարկի ձեր ամրագրումը
Եթե ամրագրումը չեղարկվել է հյուրընկալողի կողմից, ձեզ կվերադարձվի ամբողջ գումարը։ Եթե չեղարկումը կատարվի ժամանումից առաջ 30 օրվա ընթացքում, մ… - Հյուրընկալող
Հյուրընկալողի կողմից չեղարկման կանոններ
Քանի որ չեղարկումները կարող են խախտել հյուրերի պլանները և ազդել Airbnb համայնքի նկատմամբ ձևավորված վստահության վրա, հյուրընկալողների կողմից … - Հյուր
Հյուրընկալողների և հյուրերի անվտանգությունը
Այցերի, փորձառությունների և շփումների անվտանգությունն ապահովելու նպատակով մենք արգելում ենք որոշակի գործողություններ և վարքագծեր։
Օգնություն ստացեք ձեր ամրագրումների, հաշվի վերաբերյալ և այլ հարցերով։
Մուտք կամ գրանցում