Ճապոնիայում հյուրընկալողների ապահովագրություն

Ճապոնիայում հյուրընկալողների ապահովագրություն

Պաշտպանություն ամեն մի հյուրընկալողի համար։ Ամեն մի տարածքի համար։ Ամեն անգամ։

Ի՞նչ է ներառում ծածկույթը

Ճապոնիայում հյուրընկալողների ապահովագրությունը կարող է տրամադրել մինչև 100 000 000 ճապոնական իեն ծածկույթ, եթե հյուրի այցի ընթացքում վնասվում է սեփականությունը կամ տարածքը, որի սեփականատերը հյուրընկալողն է։ Այն կարող է ծածկույթ տրամադրել նաև այն դեպքում, երբ հյուրընկալողը կրում է հյուրի կամ երրորդ կողմի գույքի վնասման կամ մարմնական վնասվածքի հետ կապված պատասխանատվություն կամ ծախսեր։

Ի՞նչ է ներառում ծածկույթը

Ճապոնիայում հյուրընկալողների ապահովագրությունը կարող է տրամադրել մինչև 100 000 000 ճապոնական իեն ծածկույթ, եթե հյուրի այցի ընթացքում վնասվում է սեփականությունը կամ տարածքը, որի սեփականատերը հյուրընկալողն է։ Այն կարող է ծածկույթ տրամադրել նաև այն դեպքում, երբ հյուրընկալողը կրում է հյուրի կամ երրորդ կողմի գույքի վնասման կամ մարմնական վնասվածքի հետ կապված պատասխանատվություն կամ ծախսեր։

Ի՞նչ է ներառում ծածկույթը

Ճապոնիայում հյուրընկալողների ապահովագրությունը կարող է տրամադրել մինչև 100 000 000 ճապոնական իեն ծածկույթ, եթե հյուրի այցի ընթացքում վնասվում է սեփականությունը կամ տարածքը, որի սեփականատերը հյուրընկալողն է։ Այն կարող է ծածկույթ տրամադրել նաև այն դեպքում, երբ հյուրընկալողը կրում է հյուրի կամ երրորդ կողմի գույքի վնասման կամ մարմնական վնասվածքի հետ կապված պատասխանատվություն կամ ծախսեր։

Ճապոնիայում հյուրընկալողների ապահովագրությունը կարող է ընդգրկել՝

  • այն դեպքերը, երբ հյուրի այցի ընթացքում վնասվում է հյուրընկալողին պատկանող տարածքը
  • այն դեպքերը, երբ հյուրընկալողը պատասխանատվություն է կրում հյուրին կամ մեկ այլ անձի հասցված մարմնական վնասվածքի համար
  • այն դեպքերը, երբ հյուրընկալողը պատասխանատվություն է կրում հյուրի կամ մեկ այլ անձի գույքին պատճառված վնասի համար
  • ծախսերի փոխհատուցում այն դեպքերում, երբ հյուրընկալողը կրում է որոշակի ծախսեր՝ կապված հյուրի կամ մեկ այլ անձի գույքին պատճառված կամ նրան հասցված մարմնական վնասվածքի հետ
  • կեղտոտված կամ հոտազերծում պահանջող գույքի վերականգնման ծախսեր

Ճապոնիայում հյուրընկալողների ապահովագրությունը չի ընդգրկում՝

  • Հյուրընկալողի կանխիկ գումար և արժեթղթեր
  • Հյուրընկալողի դիտավորյալ գործողությամբ պատճառված վնաս
  • Բնական մաշվածություն
  • Սովորական մաքրման ծախսեր
Ապահովագրական ծածկույթը սահմանափակ է և տարածվում է միայն Ճապոնիայում հյուրընկալողների վրա։ Ծածկույթի կիրառման համար հյուրընկալողները պետք է ունենան համակեցության հիմունքներով վարձակալության բիզնեսով զբաղվելու լիցենզիա կամ այլ թույլատվություն՝ համաձայն կիրառելի օրենսդրության։ Այն հյուրընկալողները, որոնք հավակնում են վճարումներ ստանալ Ճապոնիայում հյուրընկալողների ապահովագրության շրջանակներում, համաձայնում են համագործակցել Airbnb-ի և ապահովագրական ընկերության հետ, այդ թվում՝ տրամադրել հայցում նշված վնասը հիմնավորող փաստաթղթեր և տալ ստուգման նպատակով տուն այցելելու համաձայնություն այն հազվադեպ դեպքերում, երբ այդպիսի անհրաժեշտություն է առաջանում։

Սեփականության որոշ տեսակների դեպքում գործում են սահմանափակ պաշտպանության միջոցներ։ Հյուրընկալողներն իրենց տարածքը վարձակալության հանձնելու դեպքում կարող են այդպիսի արժեքավոր իրերը անվտանգ վայրում պահել կամ հեռացնել, ինչպես նաև դրանք ապահովագրելու նպատակով դիտարկել անկախ ապահովագրության տարբերակը։

Ճապոնիայում հյուրընկալողների ապահովագրության վճարումների նկատմամբ գործում են որոշակի պայմաններ, սահմանափակումներ և բացառություններ։ Լրացուցիչ տեղեկությունների համար այցելեք Ճապոնիայում հյուրընկալողների ապահովագրության ամփոփագրի էջ։

Ամբողջական ապահովագրական պոլիսի օրինակ պահանջելու համար դիմեք Aon Japan Ltd. ընկերությանը՝ ներառելով ձեր Airbnb հաշվի տվյալները։

Ինչպես հայց ներկայացնել

Ինչպես հայց ներկայացնել

Իրենց անձնական գույքին և (կամ) սեփականության իրավունքով պատկանող տարածքին հասցված վնասի փոխհատուցման հայց ներկայացնող հյուրընկալողների համար.

Իրենց անձնական գույքին և (կամ) սեփականության իրավունքով պատկանող տարածքին
հասցված վնասի փոխհատուցման հայց ներկայացնող հյուրընկալողների համար.

Իրենց անձնական գույքին և (կամ) սեփականության իրավունքով պատկանող տարածքին
հասցված վնասի փոխհատուցման հայց ներկայացնող հյուրընկալողների համար.

1. Հավաքեք վնասը հաստատող ապացույցներ

Դրանք կարող են լինել տարրերի լուսանկարներ, տեսանյութեր, նախահաշիվներ և (կամ) անդորրագրեր։

2. Խնդիրների լուծման կենտրոնի միջոցով իսկույն կապվեք հյուրի հետ

Երբ առաջարկվի նշել խնդիրը լուծելու պատճառ, ընտրեք «Վնասված կամ բացակայող տարրեր»։ Հյուրերը հնարավորություն կունենան պատասխանելու։ Եթե հյուրը չպատասխանի 72 ժամվա ընթացքում, կարող եք օգնության նպատակով ներգրավել Airbnb-ին։

3. Փոխհատուցում ստացեք կամ ներգրավեք Airbnb-ին

Եթե հյուրը չվճարի ամբողջ գումարը, հնարավոր է, որ իրավասու լինեք փոխհատուցում ստանալու Ճապոնիայում հյուրընկալողների ապահովագրության շրջանակներում։ Երբ դիմեք Airbnb-ին, աջակցման մասնագետներից մեկը ձեզ կօգնի անցնել ամբողջ գործընթացը։

Այն հյուրընկալողների համար, որոնք կրում են պատասխանատվության կամ այլ
ծախսեր.


Այն հազվագյուտ դեպքերում, երբ հյուրը կամ այլ անձ վնասվածք է ստանում, կամ նրա գույքը վնասվում կամ գողացվում է, և դուք նրան փոխհատուցելու համար իրավական պատասխանատվություն կամ ծախսեր եք կրում, պետք է դիմեք համայնքի աջակցման թիմին։ Օժանդակ փաստաթղթերը և տեղեկությունները ստանալուց հետո Airbnb-ն հայցը կփոխանցի մեր երրորդ կողմ հանդիսացող ապահովագրական ընկերությանը և նրա՝ հայցերի քննությամբ զբաղվող անկախ կառավարչին։
Դիմել համայնքի աջակցման թիմին

Այն հյուրընկալողների համար, որոնք կրում են պատասխանատվության կամ այլ
ծախսեր.


Այն հազվագյուտ դեպքերում, երբ հյուրը կամ այլ անձ վնասվածք է ստանում, կամ նրա գույքը վնասվում կամ գողացվում է, և դուք նրան փոխհատուցելու համար իրավական պատասխանատվություն կամ ծախսեր եք կրում, պետք է դիմեք համայնքի աջակցման թիմին։ Օժանդակ փաստաթղթերը և տեղեկությունները ստանալուց հետո Airbnb-ն հայցը կփոխանցի մեր երրորդ կողմ հանդիսացող ապահովագրական ընկերությանը և նրա՝ հայցերի քննությամբ զբաղվող անկախ կառավարչին։
Դիմել համայնքի աջակցման թիմին

Ձեր հարցերի պատասխանները

Ձեր հարցերի պատասխանները

img

Պատրա՞ստ եք ձեր տարածքն Airbnb-ում առաջարկելու